Powered by Google
     MAPA STRANICA
 

Časopis Share International — lipanj 2004.
Ovo je hrvatsko izdanje skraćene verzije
časopisa Share International.
Kroz ove elektronske datoteke časopis Share International omogućava vam pristup kompilaciji njegovih sadržaja. Dopuštenje za reproduciranje ovih članaka u časopisnom, novinskom ili biltenskom obliku daje se uz uvjet da se kao izvor navede Share International i novinski izresci pošalju na adresu:
PO Box 41877, 1009 DB Amsterdam, Holland. Copyright (c) 2003 Share International.

Sva prava pridržana.



  • Konačan izbor (Majstor preko B. Crema)
  • Pitanja i odgovori
  • Pisma čitatelja
  • Znakovi vremena
          — Nizozemsko ljetovalište preplavljeno krugovima svjetlosti
          — Otkrivena slika lica na poleđini torinskog pokrova
  • Maitrejina poruka od 15. travnja 2004.
  • Ljudska prava — međunarodni jezik
         — intervju Felicity Elliot
  • Trendovi
         — Izraelci i Palestinci protiv zida razdvajanja
         — Zahtjev za bojkot izraelskih proizvoda
         — Prigovor savjesti američkog vojnika
  • Sljedeći update 11. srpnja 2004.
  • (DODATAK)
Majstorov članak:

Konačan izbor


Kada čovječanstvo napokon spozna ludost svoje sadašnje fascinacije nasiljem i ratom te odbaci sredstva za provedbu činova nasilja, doživjet će izvanrednu preobrazbu. Prvi znakovi te vrlo dobrodošle promjene u ljudskom ponašanju mogu se vidjeti u milijunima koji sada prosvjeduju, osuđujući rat i pozivajući na pravdu i mir. Te demonstracije, koje su spontane i globalno rasprostranjene, siguran su pokazatelj da je čovječanstvo spremno odbaciti prošlost i, uz ispravno vodstvo, promijeniti smjer. To vrijeme se brzo približava.
Usred sadašnje traume i stresnih uvjeta, nova vizija budućnosti ukazuje se u srcima i umovima milijuna ljudi koji u većoj ili manjoj mjeru odgovaraju na nju. Ljudi postaju svjesni kao je mir nužan uvjet za preživljavanje čovječanstva. Vrlo je malo ljudi koji u svojim srcima sumnjanju u to, ma koliko bili upleteni u rat. Prema tome, stekli su se uvjeti da čovječanstvo donese konačnu odluku izbor.

Vizija

Za prosječnog promatrača, svijet je rastrgan i
u vlasti onih koji ne dijele tu viziju mira, koji u svakoj krizi vide samo mogućnost za bogaćenje i moć. Premda je takvih mnogo, većina ljudi je umorna od beskorisnosti rata te traži načine da zauvijek okonča tu ludost. U njihovim srcima plamti nada novog vremena mira i napretka za sve. Ti ljudi, koji se nalaze u svakoj državi, predstavljaju nadu svijeta.
Njima će se Maitreja obratiti na dan svojeg izlaska. Oni su ti kojima Maitreja, već sada, predstavlja viziju budućnosti. Oni će, u svojim mnogim milijunima, brzo odgovoriti na njegov zagovor i upaliti svjetlo nade za sve.
Tako će Maitreja uvjeriti ljude da su daljnji nepromišljeni sukobi beskorisni i opasni. Da su problemi današnjice globalni te da se ne mogu riješiti ratovanjem. Da jedino suradnja ljude može dovesti do mira i izobilja. Da samo kao braća, zajednički, možemo stupiti u novi svijet koji očekuje naš pažnju.

Sreća

Tako će ljudi odlučiti i okrenuti se od ponora. Tako će demonstrirati svoj izbor za život i sreću i, s licima ozarenim od nade, zajedno započeti zadaću obnove ovog svijeta.
Vrijeme odluke je blizu, gotovo pred nama. Maitreja je spreman, revan da pokaže put, ukaže na novi smjer. Milijuni iščekuju njegov savjet i nadahnuće, mudrost i ljubav. Maitreja će osigurati budućnost za sve.

(Pročitajte druge Majstorove članke)

Pitanja i odgovori:

P. Svako ljudsko biće u inkarnaciji ima svoj stupanj evolucije. Stoga mora postojati prosječan stupanj evolucije za čovječanstvo kao cjelinu. Koliko je on za (1) 2000. godinu, (2) koliki je bio prije 2000 godina, (3) a koliki prije 4000?
O. (1) 0.25 (2) 0.01 (3) 0.002.

P. Koliko će vremena trebati dok Maitreja ne zauzme svoje mjesto kao vladar svijeta? Postoji li kakve snage koje mu se suprotstavljaju?
O: Kao prvo, ispravak. Maitreja neće zauzeti mjesto "vladara svijeta". On ne dolazi vladati. On samo dolazi poučavati i inspirirati. Čovječanstvo mora naučiti vladati samim sobom, a pod nadahnućem učitelja. Točan trenutak njegovog izlaska u javnost nije zapisan ili točno poznat, čak ni Maitreji. To ovisi o odazivu čovječanstva na njegova učenja, o spremnosti ljudi za promjenu i o slomu postojećih gospodarskih uređenja; samo taj slom će nas dovesti u dodir sa stvarnošću. Maitreja je obećao da će objaviti svoju prisutnost kada te stvari dovoljno uznapreduju. Međutim, na svojem prvom nastupu na televiziji neće koristiti ime Maitreja; na taj način će čovječanstvu pružiti priliku da se na njegov poziv na dijeljenje, pravdu i mir odazove kroz poistovjećivanje s njegovim idejama, a ne s njegovim imenom ili pozicijom.
Snage koje se tome suprotstavljaju brojne su i izuzetno jake. To su snage starodavne pohlepe, sebičnosti i samozadovoljstva. Tu su i pokvarene snage koje su čovječanstvo tisućljećima držale u sužanjstvu tih istih zala. Međutim, još nikada nije bilo učitelja, avatara, tako silne moći. Kao što Maitreja kaže: ŤIshod je poznat od samog početka.ť Uspjeh njegove misije je osiguran.

P: (1) Kakvo je mišljenje Hijerarhije o ženevskom mirovnom planu? (2) Trebaju li ga Palestinci prihvatiti?
O: (1) Nepošten je i nepravedan s obzirom na prava Palestinaca. (2) Očigledno da ne. Samo će pošten i pravedan sporazum biti trajan.

P: Dok se već godinama u prozorima kuća pojavljuju svjetlosni križevi te na zgradama i ulicama svjetlosni uzorci kao refleksije s prozora, koje je vaš Majstor potvrdio, odnedavno iz Japana i Nizozemske pristižu izvještaji o svjetlosnim uzorcima koji se pojavljuju u prozorima domova. Jesu li ti uzorci nov dodatak Maitrejinom prekrasnom nizu znakova nade?
O: Da 

P: U Salvadoru je desničarski kandidat Tony Saca, kojeg podupire Amerika, lako pobijedio na nedavnim nacionalnim izborima pobijedivši bivšeg vođu pobunjenika Shafika Handala. Neki su Bushovu administraciju optužili za miješanje u izbore javnim podržavanjem Sacae. Da li se CIA stvarno umiješala u birački proces? Ako jest, kako?
O: Da. Organizacijom zastrašivanja pristalica opozicije i kupovanjem glasova. Američki su dužnosnici prije izbora javno iznijeli prijetnje o lošim učincima na američko-salvadorske odnose i trgovinu. Prošlog mjeseca je pomoćnik državnog tajnika Robert Noriega poručio biračima da "razmisle kakvu vrstu učinka žele da nova Administracija ima na nas." To je dvadeset i osmero članova kongresa nagnalo da pošalju pismo državnom tajniku u kojem ga upozoravaju da se Noriegine primjedbe shvaćaju kao "miješanje u salvadorske izbore." Jedan od potpisnika pisma, Denis Kuchinic, rekao je: "Na žalost, ono što se danas događa u Salvadoru ogledni je primjer američke politike prema Latinskoj Ameirci koja ne podupire zdrave demokracije, nego se fokusira na podčinjavanje latinsko-američkih naroda komercijalnim interesima SAD-a."

P: Je li prihvatljivo da dužnosnici jedne države oblikuju savjetodavne dokumente za druge države? 1996. godine je Richard Perle, (predsjednik Odbora za obrambenu politiku koji savjetuje Pentagon), predvodio tim koji je izradio savjetodavni dokument za tadašnjeg premijera Izraela Benajmina Netanyahua pod naslovom "Čisti rez: Nova strategija za osiguranje kraljevstva", s čime se mislilo na Izrael. U dokumentu su Netanyahua savjetovali da raskine Sporazum iz Osla i "ponovno zahtijeva izraelsko pravo na svoju zemlju odbacujući načelo 'zemlja za mir' kao osnovu za mir." Ohrabrili su ga i da ojača obranu tako da se može suprotstaviti Siriji i Iraku, zbog zajedničkih interesa izgraditi bliskije veze s SAD-om, i da zajedno s Turskom i Jordanom može oslabiti Siriju. U dokumentu se također navodi: "To nastojanje može se usmjeriti na uklanjanje Saddama Husseina s vlasti u Iraku, što je samo po sebi važan izraelski strateški cilj..." Dokument također poziva na "ponovno uspostavljanje načela preventivnosti". (Izvor citata i informacije: Secrets and Lies, Dilip Hiro.) (1) Potvrđuje li to vaše navode da je ideja preventivnih napada mnogo starija od napada na Irak? (2) Koliko je blisko američka administracija uključena izraelsku politiku?
O
. (1) Da, zaista. Šestodnevni rat iz 1967. godine kojega je Izrel pokrenuo protiv Jordana, Sirije i Egipta bio je "preventivni napad". Zapravo, nijedna od tih zemalja nije u položaju da napadne Izrael, osim, možda, Egipta — samo s njim je Izrael potpisao mirovni sporazum. (2) Vrlo blisko. Odatle Izraelova sposobnost ismijava rezolucije Ujedinjenih Naroda protiv njega. SAD koristi veto kako bi zaštitila Izrael.

(Više pitanja i odgovora)

Pisma čitatelja:

Tijekom mnogo godina neki su se Majstori, posebice Maitreja i majstor Isus, u različitim krinkama pojavljivali velikom broju ljudi iz cijelog svijeta. Pojavljuju se i na predavanjima i meditacijama Benjamina Crema, pružajući ljudima u publici priliku da ih intuitivno prepoznaju. Neki ljudi podijele svoja iskustva s časopisom Share International. Ako susrete porvrdi Majstor Benjamina Cremea, pisma se objavljuju. Ta iskustva dana su da nas nadahnu, usmjere ili pouče, a često i da nas ozdrave i obodre. Također, Majstori vrlo često privlače našu pažnju na neku našu fiksiranu netoleranciju (na primjer protiv pića ili pušenja) ili je komentiraju. Mnogo puta djeluju kao anđeli spasitelji u nesrećama, tijekom ratnih vremena, potresa i drugih katastrofa. Pisma koja slijede primjeri su tog načina komunikacije Majstora:

Moć molitve

Dragi uredniče,
mojoj vrlo dragoj prijateljici, Toby Hale
O’Brienu, liječnici su dijagnosticirali rak i dali još dvije godine života. U sklopu sređivanja stvari na zalasku života, otišla je na put sa svojim sinom. Ta vrijeme boravka u Kanadi trpila je velike bolove. Otišla je u Crkvu sv. Ane i molila se. Navela je da se molila samo za to da izdrži putovanje sa sinom, jer da će potom biti spremna za prijelaz. Molila je da ju se riješi bolova kako bi mogla dovršiti putovanje. Navodi da su već sljedećeg dana bolovi nestali.
Također navodi da je, kada se vratila kući i otišla na liječnički pregled, tumor ispod njezine ruke u potpunosti nestao. Liječnici koji su bili znali da joj nije preostalo mnogo vremena ostali su zbunjeni, no nazvali su to spontanom remisijom.
Ja vjerujem da je Tobyno izlječenje rezultat molitve u Crkvi sv. Ane. Možete li mi reći je li to bilo čudo i tko ju je izliječio?
VC, Los Angeles, SAD.
(Majstor Benjamina Crema potvrđuje da je "spontana remisija"zapravo čudesno izlječenje majstora Isusa.)


Odulje ukazanje

Dragi uredniče,
U ožujku 1999. godine moj sin me neočekivano nazvao i zamolio da se sastanemo kraj trgovačkog centra Burnside Village kako bih u dala neke članke koje je trebao. Kada sam parkirala auto, primijetila sam dvije mlade tinejdžerice kako sjede na pločniku i to mi se činilo neobično. Imale su pokrivač na krilu, pušile su, i činilo se da vrlo veselo ćaskaju. Sjedeći u autu, primijetila sam ljubak topao osjećaj srcu. Nekoliko minuta kasnije stigao je moj sin i zaustavio se točno ispred njih. Mlađa, crvenokosa djevojka upitala me imam li sat. Pošto sam izjurila iz kuće, nisam stavila sat na ruku. Rekla sam da imam sat u autu te da ću im javiti. Kada sam se vratila u auto, izviknula sam im koliko je sati, a one su se zahvalile i mahnule. Čim sam se odvezla počela sam plakati. Osjećala sam se duboko ganuta iskustvom i osjećala sam kako je došlo do iscjeljivanja. Prošlih nekoliko dana imala sam osjećaj osamljenosti na duhovnom putu. Pitam se je li to možda bilo iskustvo s Maitrejom ili Majstorima.
LF, Adelaide, Južna Australija.
(Majstor Benjamina Crema potvrđuje da su dvije "mlade žene" bili Maitreja i Majstor Isus)
 

Obnovljena vjera


Dragi uredniče,
nedavno sam, djelomično zbog gubitka vjere, na dva mjeseca prestao sudjelovati u transmisijskoj meditaciji. Tijekom tog vremena sam zbog neslaganja u mojoj crkvi morao izlaziti na kraj s mnogo teških napada na sebe. Molio sam se za zaštitu i umirenje.
3. siječnja 1999. godine, tijekom večernje mise, kraj mene je iznenada sjeo neobično visok čovjek s vrlo crnom kosom. Izabrao je sjesti sasvim blizu, s koljenima okrenutim prema meni.
 Bilo je nešto neobično oko njega; osjećao sam se vrlo ugodno i zaštićeno. Činio se neobično neškodljiv, nesmetan, uravnotežen i iskreno ponizan. Primijetio sam da je mlađi pastor zasjao od zadovoljstva kada ga je vidio. Čovjek je ostao kraj mene nekih 12 minuta, a onda se vrlo uljudno i suosjećajno ispričao. Žalim što nisam pogledao u njegovo lice.
Moje srce mi stalno govori da to nije bio obični stranac. Nakon tog iskustva vratio sam se meditaciji.

EB, London, Ontario, Kanada.
(Majstor Benjamina Crema potvrđuje da je "stranac" bio Maitreja.)

Zahvalan podsjetnik

Dragi uredniče,
u srijedu 10. ožujka hodao sam prema autobusnoj stanici. Autobus je dolazio, no ja sam stariji pa nisam mogao trčati da ga uhvatim. Najednom se tu pojavio jedan mladić koji je istog trenutka zaustavio autobus za mene. Dok sam ga gledao kada sam ušao u autobus, činilo mi se da ima vrlo sjajne vibracije. Tada mi je rekao: "Ne zaboravite zahvaliti vozaču."
Je li taj dragi mladić čovjek bio Isus ili Maitreja?
BJ, Erdington, Velika Britanija.
(Majstor Benjamina Crema potvrđuje da je "mladić" bio Maitreja.)

Što je u imenu

Dragi uredniče,
jednog petka u ožujku 2004. godine, neposredno prije predavanja Benjamina Crema u Bernu, moja kći Anne-Sophie i ja s vlakom smo otišle u Waedenswill kako bi obavile kupnju. Pri povratku, na peronu željezničke postaje u Waedenswillu stajao je visok stariji čovjek s bradom, bez gornjih prednjih zubi, no s blistavim očima, držeći veliku smeđu papirnatu vrećicu. Dok smo prolazile kraj njega, prvo se obratio Anne-Sophie: "Zdravo Anne," a zatim meni: "Zdravo Maria." Ja sam samo nastavila hodati i tada mi je sinulo, kako taj stranac može znati dijelove naših imena? Moje ime je u stvari Marianne. Stoga sam se okrenula i upitala ga zašto misli da je moje ime Maria? Pogledao me i odgovorio da izgledam kao Maria. Tada sam ga zapitala zašto stoji na tom mjestu. Odgovorio je da čeka vlak. Nakon tog susreta osjećala sam se vrlo sretno. Jesam li susrela majstora Isusa?
MC Gischig, Richterswil, Švicarska.
(Majstor Benjamina Crema potvrđuje da je stariji čovjek bio Maitreja.)
 
Pogled oči u oči

Dragi uredniče,
1999. godine naša je skupina u mjesnoj knjižnici održavala prezentaciju videa "Objelodanjivanje najveće priče u povijesti" koju je slijedila naša redovita mjesečna javna radionica "Uvod u transmisijsku meditaciju". U publici je bio par u šezdesetim godinama. Primijetila sam da je muškarac sjedio i pažljivo slušao, dok se žena većinu vremena smiješila. Kasnije sam primijetila kako muškarac namjerno zuri u moje oči. Pomislila sam: "Dobro, i ja mogu zuriti, znaš". To sam i napravila. Brzo sam uvidjela da je zuriti u njegove oči prilično teško.

Kako bih probila led započela sam razgovor s njim. Ime mu je bilo Kim. Upitala sam ga što misli o meditaciji. Rekao je da on također poučava meditaciju. Podrijetlom je bio Nijemac. Dok smo razgovarali, primijetila sam da je za razliku od posebnog zurećeg pogleda koji je imao i kojega se lako moglo zamijeniti s agresivnim pogledom, Kim izrazito staložen u svom govoru i ponašanju. 
Počela sam se pitati je li to zaista Maitreja. Kada je par odlazio upitala sam Kima želi li da ga uvrstimo na našu mailing-listu. Odgovorio je: ŤNe u ovoj fazi. Ipak, uživao sam u ovom poslijepodnevu." Prišli su i stali između mene i moje žene i pogledali nas s širokim osmijehom. Sve troje stajali smo ramo kao da dijelimo određeno razumijevanje. Tada mi je Kim položio ruku na rame i rekao: "Uvjeren sam da radite dobar posao". Istog trenutka kad me primio za rame osjetio sam val ljubavi kako se prostire kroz moje tijelom.
Jesu li taj par bili Maitreja i majstor Isus? Da li su blagoslovili skupinu? Naime, čini se da su skupna dinamika poboljšala. 
 IM, Melbourne, Australija.
(Majstor Benjamina Crema potvrđuje da je "Kim" bio Maitreja te da je "žena" bio majstor Isus. Da, skupina je blagoslovljena.)

Pijevna lekcija

Dragi uredniče,
U ožujku 1999. godine ušao sam u postaju podzemne željeznice na newyorškom Upper West Sideu. Tada sam prolazio kroz teško razdoblje i bio sam pod velikim stresom. Tamo je bio čovjek koji je, s zdjelicom za novac ispred sebe, pjevao za "donacije". Bio je crnac i činilo se da je u svojim tridesetima.
Nisam obraćao pažnju na njega sve dok nisam shvatio da pjeva pjesmu "Smiješi se" ("Smiješi se čak i kada ti se srce slama, smiješi se čak i kada boli..."). Pomislio sam, vow, to je čudna pjesma za nekoga tko pjeva za sitniš u podzemnoj željeznici. I tada mi je sinulo: "Super. To je Maitreja i izruguje mi se." Nakon toga počeo je pjevati "The Girl from Ipanema". Zvučao je točno kao Johnny Mathis. U tom trenutku vlak se zaustavljao na stanici. Ušao sam u njega i, kao što uvijek činim, stao uz veata. čovjek me pogledao, nasmiješio mi se i mahnuo. Vrata su se zatvorila i vlak je otišao. Je li to mogao biti Maitreja?
JP, New York, SAD
(Majstor Benjamina Crema potvrđuje da je čovjek zaista bio Maitreja).

Znakovi vremena

Nizozemsko ljetovalište preplavljeno krugovima svjetlosti

Krugove svjetosti koji se pojavljuju prozorima kuće jednog umjetnika u nizozemskom morskom odmaralištu Egmond mještani smatraju "blagoslovom". Krugove svjetla prvi je otkrio član skupine uključene u transmisijsko-meditacijski rad. Novi svjetlosni fenomen je inačica ranijih znakova Maitrejine prisutnosti: kombinacija svjetlosnih krugova koji se u prozorima pojavljuju od 1988. godine i svjetlosnih krugova koji se s prozora reflektiraju na zgrade, prvi puta otkrivenih 1997. godine.
Novinar regionalnih novina
Noordhollands Dagblad izvještava kako je s fotografom čekao do poslije zalaska sunca kada se može vidjeti puni sjaj krugova. Izvještava da je to "kao da veliki projektor u blizini kuće" projicira narančasto obojene krugove svjetla, međutim ne postoje vanjski svjetlosni izvori koji bi mogli objasniti pojavu.
(Izvori: Noordhollands Dagblad, Nizozemska)
(Majstor Benjamina Crema potvrđuje da je to "Uskršnji blagoslov" kojega je manifestirao Maitreja)


Slika lica otkrivena na poleđini torinskog pokrova

Talijanski znanstvenici otkrili su na stražnjoj strani torinskog pokrova sliku čovjekova lica koja odgovara slici na prednjoj strani platna.
Stražnja strana pokrova bila je skrivena pošto je 1954. godine, nakon što je pokrov pocrnio u vatri, prekrivena dodatnim slojem tkanine. Podstava je prvi put uklonjena 2002. godine kada je pokrov restauriran. Neuvježbanom oku površina stražnje strane plašta nije pokazivala gotovo ništa osim jedinstvenog šava kojeg Mechtild Flury-Lemberg, švicarski stručnjak za tkaninu koji je izvodio restauracijski rad, prepoznao kao karakterističnog za razdoblje prvog stoljeća poslije Krista ili prije.
Kod restauracije 2002. godine stražnju površinu detaljno je fotografirao monsinjor Giuseppe Ghiberti i fotografije su objavljene u knjizi. Giulio Fanti, profesor mehaničkih i termičkih mjerenja na Sveučilištu u Padovi, rekao je: "Dok sam gledao slike u knjizi, obris blijede slike na stražnjoj površini pokrova privukao je moj pogled. Pomislio sam da se tamo možda skriva mnogo više od onoga što je vidljivo ljudskom oku."
Fanti i njegov kolega profesor Roberto Maggiolo proučavali su fotografije te upotrijebili matematičke i optičke tehnike kako bi procesirali slike. Te sofisticirane metode za procesiranje slika na stražnjoj su površini otkrili sliku čovjekovog lica. Slika na stražnjoj strani u obliku, veličini i položaju odgovara onoj na prednjoj strani. Fanti je izjavio: "Iako ke slika vrlo blijeda, jasno su vidljive značajke kao što su nos, oči, kosa, brada i brkovi." Grafičko procesiranje nije otkrilo cijelu sliku tijela kakva se nalazi na prednjoj strani nego samo lice i, vjerojatno, ruke.
Prema prof. Fantiju, "Na obje strane slika lica je površna, obuhvaća samo krajnja lanena vlakna. Kada se napravi poprečni presjek tkanine, iznad i ispod pojavi se jedna ekstremno površna slika, no u sredini nema ničega. Ekstremno je teško krivotvoriti takva svojstva."

(Izvor: Discovery News, SAD; Reuters, Velika Britanija)

Torinski
pokrov — informacije Benjamina Crema

Osobno smatram da je [torinski pokrov] potpuno autentičan, da je to pokrov u koji je tijelo Isusovo bilo umotano nakon raspeća. Slika na njemu bila je nanesena namjerno i ostavljena za buduće generacije da se pouzdaju u stvarnost uskrsnuća, jer to je ono o čemu govori evanđeoska priča. Evanđeoska priča nije o raspeću, ona je o uskrsnuću ... Zanimljiva stvar kod pokrova je, s moje točke gledišta, način na koji je slika nastala.
"Krist je uskrsnuo tijelo učenika Isusa. Kada je tijelo položeno u grobnicu, svijest Krista, Maitreje, ponovno je ušla u tijelo učenika Isusa i vratila ga natrag u život; ne samo to, već ga je i uskrsnula. Uz pomoć izljeva strahovito snažne duhovne energije u tada mrtvo Isusovo tijelo oslobodio je atomske čestice materije, rekonstruirao ih, i u tijelo doveo materiju subatomske frekvencije, to jest materiju koja je doslovno svjetlost. Učinak toga na tijelo bilo je intenzivno zračenje i to je zračenje proizvelo ono što se naziva ionizirajući učinak slike na pokrovu.
" Postoji proces u fotografiji koji se naziva ionizacija. Kada fotograf želi negativ prenijeti u pozitivnu sliku, ili obrnuto, uzima fotografsku ploču i izloži je zrakama vrlo visoke frekvencije, obično X-zrakama. Učinak tog bombardiranja visokofrekventnim zrakama je ionizacija ploče, tako da se nakon njenog razvijanja dobije suprotnost od onoga što ste očekivali da ćete vidjeti. Sve što je bilo svijetlo postaje tamno, i sve što treba biti tamno postaje svijetlo. Kristova visoko duhovna bujica energije u tijelo učenika Isusa prouzročila je ionizirajući učinak i na pokrovu proizvela negativ — i na neki način on je, onakav kakav je bio, spržen na pokrov, no samo na površinu.
Ta slika je točna na način na koji nijedna fotografija ne bi mogla biti i pojavila se bez obzira je li pokrov dodirivao tijelo ili ne. To je ionizacija svih aspekata tijela, s ranama, krvlju i svim ostalim. Tako ste dobili točan snimak kakav su znanstvenici u Americi mogli napraviti kao trodimenzionalnu sliku na računalu. Točno poštuje trodimenzionalne zakone i sada na ovakav egzaktan znanstveni način dolazi na svjetlo dana kao jedan od znamenja da je Krist u svijetu, premda njegov dolazak ne ovisi o tom znamenu ovisan o tom znamenu."
(The Reappearance of the Christ and the Masters of Wisdom, Tara Press, 1980; op. p: u Hrvatskoj Ponovna pojava Krista i Učitelja mudrosti,
MBM, Zadar, 2001.)

Što se s torinskim pokrovom dogodilo nakon Isusove smrti?

"Neposredno nakon Isusove smrti pokrov je izvučen iz grobnice u koju su ga položili tri njegova neposredna sljedbenika i skriven na tri godine. Poslije toga su ga sporadično pokazivali kršćanskim hodočasnicima u Jeruzalem.
U šestom stoljeću bio je prilično dobro poznat kao autentični Isusov pogrebni pokrov i sveta relikvija."
(Share International, siječanj/veljača 1998)

Nemoguće krivotvoriti


"Svaka kompjuterska analiza lika na pokrovu pokazala je da je stopostotno točan u svakom anatomskom pogledu, nešto što je krajnje nevjerojatno kod crtanja rukom. Najuvjerljiviji dokaz da to nije krivotvorina je sljedeći: to je fotografija, nešto sasvim nepoznato u trinaestom stoljeću."
"Nadalje, to je negativ, nešto što nijedan "krivotvoritelj" tog vremena ne bi mogao zamisliti. Tek kad je fotografiran krajem devetnaestog stoljeća, spoznalo se da je to negativ, rezultat ionizacijskog procesa. Energiju koja je proizvela "ionizacijski" učinak dao je Maitreja svojim ponovnim ulaskom u mrtvo tijelo Isusovo u grobnici. Ništa drugo nije moglo proizvesti takav učinak."

(Share International, listopad 1988.)

Procjenjivanje dokaza

Komentar na rezultate određivanja starosti metodom radioaktivnog ugljika tri znanstvene skupine objavljene u časopisu Nature 16. veljače 1989:
"Obaviješten sam da su tri skupine odredile da njihovi uzorci potječu iz šestog, dvanaestog odnosno četrnaestog stoljeća poslije Krista. Odbacivanjem rezultata šestog stoljeća (kao previše udaljenog od druga dva) uzeli su srednju vrijednost između ta dva i dobili trinaesto stoljeće. To, pretpostavljam, nije ni logički ni znanstveni način pristupa.

"Logičniji ali još uvijek neznanstven rezultat postigao bi se uzimanjem prosjeka od sva tri rezultata, to jest jedanaestog stoljeća. Ako, kao što sam ja obaviješten, sadašnje metode određivanja starosti uz pomoć radioaktivnog ugljika imaju marginu pogreške od osamsto do dvije tisuće godina, tada čovjek mora "sumnjati u metodologiju određivanja starosti s ugljikom-14". Ona jednostavno nije dovoljno točna da bi pružila konačan dokaz određivanja starosti, a sva tri vremena lijepo sjedaju unutar margine pogreške. Uz pomoć tog ispitivanja ovako ili onako ništa nije dokazano.
"Neki smatraju da je (duhovno) zračenje za koje s pretpostavlja da je impregniralo turinski pokrov moglo imati neki iskrivljujući učinak na ispitivanja s ugljikom-14, no moje informacije kažu da to nije slučaj. Sama tehnika ispitivanja je manjkava. Nitko nikada nije dokazao (niti će ikad moći dokazati) kako je slika na pokrovu mogla biti krivotvorena — naslikana, nacrtana ili nekako rukom utisnuta. Ona prkosi svim takvim analizama i teorijama i pokazuje svjesnost o praktičnoj tehnici raspeća (na primjer, jasno se vide čavli probijeni kroz zapešća i kosti gležnjeva, a ne — kao što je prikazano na svakoj vjerskoj slici do danas — kroz dlanove i stopala).
"Ja nemam ni trunke sumnje — niti bi je, sklon sam misliti, imao bilo koji nepristran, objektivan promatrač koji je istinski proučio sve dokaze — da je to pogrebni pokrov raspetog čovjeka. Razapinjanje na križ je bilo rimski oblik egzekucije i nije, hvala bogu, nadživjelo eru rimskog carstva. To znači, zar ne, da pokrov ne može biti mlađi od četvrtog stoljeća poslije Krista, odakle je dalek put do Srednjeg vijeka.
"Ako prihvatimo da je to pokrov čovjeka raspetog na rimski način, postavlja se pitanje: zašto je jedini takve vrste? Rimljani su razapeli tisuće ljudi i tijela su morala biti umotana u neku vrstu pokrova. Zašto je ovaj jedini koji je preživio do dvadesetog stoljeća? Ja pretpostavljam da je preživio upravo zbog svoje jedinstvene slike i jedinstvenog porijekla. Zato što je fotografija, snimka uskrsnuća.

Ta stvar uskoro će biti raščišćena jednom za uvijek, bez sumnje na užas svih skeptika i znanstvenika koji koriste neznanstvene metode kako bi dokazali svoju predrasudu. Majstor Isus će potvrditi da je pokrov njegov." 
(Share International, prosinac 1989.)

MAITREJINA PORUKA, 15. travnja, 2004.

5. travnja Benjamin Creme dao je iscrpan intervju u radio-postaji Ici et Maintenent. Na završetku Maitreja je dao svoj blagoslov i nadahnjujuću poruku. Gospodin Creme da je poruka posebno namijenjena francuskoj javnosti i francusko mentalitetu.

Prijatelji moji, nisam daleko od vaših života.
Svaka misao i svaka prepoznaje se u meni.
Potražite me kao jednostavnog čovjeka s odgovorom na vaša duboka i teška pitanja.

Potražite u svojim srcima putove ljubavi i iskažite ih.
U vaše živote došao sam ne prerano, ne prekasno, nego na vrijeme.
Potražite me, onda, u neposrednoj budućnosti, i ako dotaknem vaša srca, slijedite me.

LJUDSKA PRAVA — međunarodni jezik

iDr. Wiener je obiteljski liječnik, psihijatar i psihoterapeut. Upravlja Društvenim programima u Centru za traume i katastrofe Cohen-Harris u Tel Avivu, poučava zdravstvene djelatnike primarne njege u Psihijatriji zajednice i savjetnik je u gradskom sustavu hitne pomoći za mentalne traume, koji djeluje na mjestima nasilnih zločina, uključujući i napade bombaša samoubojica. Bio je uključen u projekte pružanja medicinske pomoći Palestincima na okupiranim područjima, braneći prava zatvorenika u izraelskim azilima, i sudjelovao je u međunarodnom timu koji je postavio smjernice za zdravstvene radnike u situacijama "dvostruke odanosti". Pored toga, član je Liječnika za ljudska prava Izrael (PHR). Diplomirao je na Medicinskom fakultetu Sackler u Tel Avivu.

 Share International: Možete li objasniti što je "Društveni program" u koji se tiče trauma i katastrofa?
Ze'ev Wiener: Trauma i katastrofa imaju psihološke implikacije ne samo za pojedince koji su uključeni nego i za cjelokupno društvo. Neke od tih implikacija su manjak pouzdanja u društveno uređenje, slabljenje i Ťregresijať demokratskih vrijednosti, osjećaj gubitka solidarnosti i povjerenja te rastući očaj. Stoga sâmo traumatizirana zajednica potrebuje terapiju koliko i pojedinačne žrtve. Povrh toga, kohezija zajednice je snažan činitelj u određivanju psihološke fleksibilnosti i na taj način, kada se poduzimaju preventivne mjere s obzirom na traumatične događaje, cjelokupna društvo igra važnu ulogu. Sâmo društvo treba biti glavni fokus nastojanja da ga se ojača i poboljša njegova kohezija. 

SI: Kako biste opisali Društveni centar za liječenje traume? Jesu li vrata otvorena svima?
ZW:
Centar za traumu Hosen ('fleksibilnost' na hebrejskom) u Tel Avivu smješten je u zajednici i ima tri podružnice u različitim dijelovima grada. Multidisciplinarni timovi koji se sastoje od psihijatara, socijalnih radnika i psihologa Ťsnimajuť populaciju, posebno one koji su svjedočili traumatičnom događaju kao što je napad bombaša samoubojice ili ga preživjeli.  Nakon procesa “snimanja”, oni koji pokazuju znakove funkcionalnog poremećaja primaju multi-modalnu terapiju (drugim riječima, terapiju za pojedinca, skupinu i obitelj), koja je obično kratkoročna. Primaju i socijalnu pomoć. Oni koji ne uspiju odgovoriti na početni terapeutski proces prebacuju se na viši specijalizirani centar koji je također dio Hosen sustava. Tamo primaju viši stupanj terapije i njege. 
U suradnji sa sustavom primarne zdravstvene njege, gradskim sustavom socijalne pomoći i drugim društvenim servisima, profesionalno osoblje također provodi društveni program kako bi povećalo psihološku fleksibilnost društva.

SI: Vi prvenstveno radite kao psihijatar, no da li centar ima i medicinsko osoblje, koje se u slučajevima gdje postoji fizička trauma bavi fizičkim ozljedama?
ZW: Kao prvo, kao psihijatar ja sam doktor medicine tako da imam nešto znanja o fizičkim ozljedama, posebno zbog toga što sam bio liječnik opće prakse i bavio se obiteljskom njegom i liječenjem. Kao drugo, radimo u punoj suradnji s bolnicama na području primarne zdravstvene njege. Oni naši pacijenti koji su bili fizički ozlijeđeni već su otpušteni iz bolnica i nalaze se van akutnog fizičkog stanja ozljede. Neki od njih su hendikepirani. Liječimo mentalne traume, no u bliskoj vezi  s fizičkim, i u suradnji s drugim bitnim medicinskim granama. 

SI: Kako je moguće liječiti mentalne traume u situaciji koja je, mogu samo zamisliti, zacijelo ispunjena strahom i napetošću?
ZW: Moji pacijenti i ja smo, zapravo, u istoj opasnosti da budemo žrtve bombaša samoubojice. Isto je bilo tijekom Zaljevskog rata u 1991. godini kada smo svi mi bili pod iračkim raketnim napadima. Naravno, to nije idealna situacija, no ja sam profesionalac i od mene se očekuje da imam sposobnost da se suočim i nosim s vlastitim strahovima te im ne dopustim da mi smetaju u poslu.
Jasno je da sam izvan svog posla sasvim jednak svima drugima te da primam pomoć iz vlastitih sustava podrške (obitelj, prijatelji, posao) kako bih prevladao svoje strahove. Hosen sustav je također jedinica razvijena za pružanje podrške stručnim timovima. Sastoji se od iskusnih, visoko specijaliziranih stručnjaka s područja mentalnog zdravlja koji tijesno surađuju s timovima, interveniraju da im pruže psihološku pomoć i ostaju dostupni u slučaju da trebaju daljnju pomoć.
Postupanje s ljudima pod stalnim traumatskim stresom je u odnosu na jednokratnu traumu prilično različito i medicinski svijet mu pridaje manje pažnje. Nije do neke veće mjere istraženo u profesionalnoj literaturi. Zahtijeva drugačiju teoriju i trebamo razviti nove pristupe da analiziramo i istražimo dugoročnu traumu. Glavni element u takvoj produženoj situaciji jest fleksibilnost zajednice koja je ključni faktor tijekom kroničnog procesa traumatizacije

SI: Liječite li mnogo traumatizirane djece? S kakvim se vrstama traume općenito susrećete?
ZW: Djeca imaju specifične reakcije nakon što su bila izložena traumatskim događajima. Njihove reakcije se uglavnom pokazuju preko načina na koji se igraju i u njihovim školskim navikama. (učenju, socijaliziranju). Profesionalni sustav mentalnog zdravlja treba tijesno raditi s roditeljima i učiteljima jer oni su ti koji su najsvjesniji bilo kojeg poremećaja djetetovog psihološkog stanja. Oni su ti koji će poslužiti kao ključni terapeutski posrednici u slučajevima gdje je njihova pomoć potrebna.

 SI: Možete li molim vas nešto reći o radu PHR-a (Physicians for Human Rights ili Liječnici za ljudska prava)?
ZW: PHR je šesnaest godina stara nevladina organizacija koja se sastoji od nekolicine namještenika i nekoliko stotina profesionalnih zdravstvenih radnika volontera, uglavnom liječnika. Cilj organizacije je zaštita prava na zdravlje svakoga tko je u potrebi.
Imamo niz projekata:

  • pomaganje Palestincima da prevladaju cestovne zapreke na putu do medicinske pomoći;
  • pomaganje Palestinaca koji trebaju specijalni medicinski tretman koji im je nedostupan u izraelskim bolnicama;
  • mobilne klinike s izraelskim liječnicima koji idu u Zapadnu obalu i nude medicinsku pomoć; 
  • palestinsko-izraelska suradnja zdravstvenih djelatnika (radionice, konferencije);
  • zdravlje zatvorenika;
  • otvorene klinike za radnike imigrante bez zdravstvenog osiguranja;
  • zastupanje zdravstvenih prava uskraćenih izraelskih sub-populacija i drugih.  


SI:
Radite i s Izraelcima i s Palestincima. Vidite li vaš rad kao dio neophodnog premošćivanja razlika?
ZW: Moj rad s Izraelcima a isto tako i s Palestincima temelji se na mojim profesionalnim normama i Hipokratovoj zakletvi da svakom ljudskom biću koje pati pružim stručnu njegu najbolje što mogu. Ne smatram da će liječnici dovesti do mira. Taj problem je na političarima i rezultati su, priznajem, žalosni. Pa ipak, liječnici mogu ublažiti tugu i bol prouzrokovanu sukobom, osobito nevinim civilima. To je ono što ja radim, i nadajmo se da će to imati posredan pozitivan učinak na bilo koje buduće sporazume između dva naroda. 


SI: Kako na vaše napore gledaju dvije strane? Da li ih podržavaju obje zajednice? 
ZW: Živim u demokratskom društvu tako da se, naravno, ne slaže svatko s mojom djelatnošću u PHR i posebno s Palestincima. Neki ljudi gaje negativne osjećaje na temelju svojih doživljaja terorističkih napada, tako da imaju poteškoća u podržavanju mojih aktivnosti i aktivnosti PHR-a. Pa ipak, ispred mene se ne postavljaju nikakve službene ili organizirane zapreke koje bi me sprečavale u tome što radim. Što se tiče palestinskih pacijenata, uglavnom sam dobrodošao. Naravno, ima ih više od nekolicine koji odbijaju da ih liječi izraelski liječnik zbog razumljivih negativnih osjećaja koju imaju zbog okupacije. Međutim, općenito, ljudi su ljudi i u trenucima potrebe prihvatit će svakog liječnika koji pokaže dobru volju, njegu i stručne standarde.

SI: Moram pitati sljedeće: Izraelsko-palestinski sukob je takav da iskušava snagu i zdrav razum većine ljudi na području. U jednom smislu, sigurno je svatko pomalo izvan dodira sa stvarnošću? Bez namjere da umanjim ili ocrnim vaš rad i druge pozitivne napore da se u ovu krizu uvede nešto humanosti, kako se može govoriti o liječenju kada su životne okolnosti kod oba naroda "van pameti"?
ZW: Jedan način da budete izvan dodira sa stvarnošću stručnjaci nazivaju " disocijacija". Do određene mjere taj psihološki proces služi kao obrambeni mehanizam protiv emocionalne boli. Međutim, izvan toga postoji opasnost odvajanja od stvarnosti koje iskrivljuje sposobnost viđenja cjelovite slike, predviđanja rezultata određenih djelovanja, planiranja budućnosti i bivanja otvorenim za kreativna rješenja. Mislim da oba društva prolaze kroz taj proces, koji također ima tužne implikacije na infrastrukturu društva kao i na vanjske odnose.
Moderna medicina ne bavi se samo s lijekom ili bolešću, životom ili smrću. Ta dihotomija pripada prošlosti. Sada imamo mnoge kronične bolesti koje medicinski svijet treba liječiti, isto kao i njihove učinke na ljudske živote. Pa ipak, nema volje da se pokuša iskorijeniti uzroke. Isto vrijedi i za mentalnu traumu. Uzroci — okupacija i bombaši samoubojice — nisu unutar moći liječnika da ih zaustave. Stoga mi pokušavamo ublažiti bol i poboljšati funkcioniranje žrtava, istovremeno jačajući pojedinčevu i društvenu fleksibilnost i nudeći načine za suočavanje sa stresom. 

SI: Kako onda terapija djeluje? Kako čovjek može pomoći u tako groznim okolnostima?
ZW: Djeluje kao i svaka druga psihoterapija ili farmakoterapija mentalnih poremećaja odnosno psiholoških problema. U srcu psihologije i psihijatrije nalazi se stručno-znanstveno pitanje. Na sreću, većina ljudi koji su izloženi traumatskim događajima ne trebaju pomoć i oporavit će se uz pomoć vlastitih snaga. Većina onih koji će trebati mentalnu njegu će je i cijeniti, ako je dana u pravo vrijeme i na ispravan, profesionalan način.

SI: Vaš je rad očigledno od apsolutno vitalne važnosti. Jeste li uključeni u druge vrste mirotvorstva, pregovarački posao?
ZW: Ja sam osobno vrlo loš političar tako da mislim da će svijet od mene imati koristi ako se ne uključujem u mirotvorne procese. Međutim, naravno da imam vlastito političko mišljenje i stavove koje jednom u četiri godine izražavam glasovanjem. S vremena na vrijeme sudjelujem u prosvjedima koji zagovaraju prestanak okupacije i napada bombaša samoubojica te pozivaju na postizanje pravednog sporazuma koji će obima narodima omogućiti da sigurno žive u nezavisnim, odvojenim državama.
Važno je primati podršku i pomoć za svaku humanističku djelatnost, jer svi trebamo više ohrabrenja. Međutim, ta potpora treba se dati glasno i treba biti vidljiva. Ljudi se ne trebaju bojati izražavanja svojih mišljenja općenito, a posebno ne onih koja se temelje na načelima ljudskih prava. Jezik ljudskih prava treba biti međunarodan i jasno izgovoren, tako da što je moguće više ljudi nauči govoriti taj jezik i utemelji svoj moral i ponašanje na poštovanju prema "drugima".

SI: Da li vaš rad mijenja stvari? Što vam ljudi govore?
ZW: Kao što sam spomenuo, moj rad ne donosi međunarodni pa čak ni narodni mir. Pomaže brojnim pojedincima, obiteljima i malim zajednicama i za mene je to dovoljno važno. Na hebrejskom imamo uzrečicu, preuzetu iz židovske tradicije: "Ako spasiš jednu dušu, to je kao da si spasio cijeli svijet." Međutim, kao što sam spomenuo, mislim da naši napori pomažu u održavanju vrlo delikatnog i ranjivog mosta između dva naroda koji će nam u budućnosti služiti kao postojana baza za suradnju. 

TRENDOVI

Izraelci i Palestinci ujedinjeni protiv "Zida razdvajanjať"

 Stanovnici Izraela pridružili su se svojim palestinskim susjedima kako bi osporili trasu Zida razdvajanja izraelske vlade. Zid prijeti s odsijecanjem sela Beit Surik, sjeverozapadno od Jeruzalema, od zemlje koje su njegovi stanovnici generacijama obrađivali i o kojoj ovisi njihovo preživljavanje. To se događa mnogim sličnim palestinskim selima uzduž Zida podjele, no ono po čemu se ovo razlikuje je potpora koju seljani dobivaju od svojih izraelskih susjeda. Četiri stotine izraelskih mještana potpisalo je peticiju kojom "u ime dobrosusjedskih odnosa koji su generacijama prevladavali između nas i susjednog sela Beit Surik" pozivaju na promjenu trase Zida tako da ne odijeli seljane od njihove zemlje. Trideset stanovnika obližnjeg izraelskog susjedstva Mevassaret Zion dodalo je svoja imena palestinskim te su 17. ožujka 2004. podnijeli združeni zahtjev Izraelskom visokom sudu.
Jedan od potpisnika iz Mevassareta, Shay Shohami, objasnio je: "To je pitanje čovječnosti; oni su ljudska bića kao i mi ... Ako njihovom 'kruhu svagdanjem' prijeti uništenje, moramo nešto poduzeti. Ne možemo samo sjediti i prihvaćati okrutnost naše vlade."
Gospodin Shohami, bivši upravitelj izraelske Uprave za civilno zrakoplovstvo, utemeljitelj je pokreta "Mir sada" (Peace Now), no kaže da izraelski stanovnici koji se zalažu za promjenu trase Zida pripadaju širokom spektru političkih usmjerenja; mnogi shvaćaju da im Zid neće donijeti željenu sigurnost. Premda mnogi odobravaju Zid, žele da se premjesti mnogo bliže "zelenoj liniji" iz 1967. tako da Palestinci imaju pristup svojim nasadima maslina, voćnjacima i izvorima. Potpisnica Ortel Halag (26) pristalica je Ariela Sharona, no ne smatra da će ograđivanje Palestinaca dovesti do mira. Kaže da za nju i njezine prijateljice to "nije normalan život. To je ludost." Ističe da bi se seljani bez pristupa poljoprivredi i vodi mogli prikloniti terorizmu. Gospodin Shohami kaže: "Pravedno susjedstvo je sigurno susjedstvo. Ako rješenje nije pravedno, neće donijeti sigurnost."
Mještani sela Beit Surik toplo su prihvatili potporu svojih susjeda s kojima su u dugim i dobrim odnosima. "To pokazuje veliki jaz između izraelskih ljudi i njihove vlade," kaže Mohammed Bedwan, glasnogovornik mjesnog odbora. "To su ljudi koji poznaju svoje susjede." (Izvor: The Independent, Velika Britanija) 

Zahtjev za bojkot izraelskih proizvoda

Svestranački Odbor britanskih članova parlamenta traži da se Izraelu nametnu trgovačke sankcije Europske unije sve dok ne dozvoli slobodan izvoz dobara iz Zapadne obale i Gaze. Odbor je izjavio da je, iako razumiju izraelsku potrebu za sigurnošću, građenje 700 kilometara duge zaštitne ograde izdvojilo palestinske domove, uništilo farme i u velikoj mjeri prekinulo trgovinu.
U izvještaju Odbora za međunarodni razvoj Donjeg doma britanskog parlamenta ističe se: "...Tragičan je slučaj kod mnogih Palestinaca da se, što ih više pritišću Izraelske obrambene snage, to više osjećaju primoranim da se odupru silom oružja... Ključne mjere kao što je izgradnja sigurnosne ograde Izraelcima može donijeti privid trenutačne sigurnosti, no stupanj očaja kojeg osjećaju brojni Palestinci dok im se potire uobičajeni život može samo povećati broj bombaša samoubojica. Nije vjerojatno ni da će izmamiti bilo kakve ustupke od palestinskih vođa.
"Stupanj pothranjenosti u Gazi i dijelovima Zapadne obale nije ništa manjeg od onog u podsaharskoj Africi. Palestinsko gospodarstvo samo što ne kolabira. Stope nezaposlenosti na tom području su od 60 do 70 posto. EU se ne treba libiti upotrebe ekonomskog pritiska da bi postigla politički utjecaj na Izrael."
 (Izvor: The Independent, Velika Britanija) 

 Prigovor savjesti američkog vojnika

 U ožujku 2004. godine u američkoj državi Floridi, vojnik koji se odbio vratiti na dužnost u Iraku predao se vojnim vlastima izjavivši da se poziva na prigovor savjesti. Camilo Mejia (28) se na ulazu u bazu predao dvojici vojnih policajaca koji su ga odvezli dok su ga mirovni aktivisti bodrili i glasno izražavali podršku. Mejiin odvjetnik Louis Font izjavio je da vjeruje da je Meija prvi vojnik koji se predao nakon odbijanja povratka u Irak. "Nisam počinio zločin i ne trebam ispaštati," izjavio je Mejia
Mejia je u Iraku bio od ožujka do listopada 2003. godine, kada se vratio kući na dopust i nije vratio na dužnost. Od tada je većinu vremena živio u New Yorku. "Ja kažem ne ratu; izabrao sam mir," rekao je Mejia na tiskovnoj konferenciji. "Otišao sam u Irak i bio sredstvo nasilja, a sada sam odlučio postati instrument mira." Rekao je da je bio posebno uznemiren incidentom u kojem je njegova jedinica bila napadnuta iz zasjede i nevini civili pogođeni u nastaloj razmjeni vatre.
Rođen u Nikaragvi, Mejia je stalni stanovnik Sjedinjenih Država koji je pet godina služio u Nacionalnoj gardi, nakon toga je pozvan u aktivnu službu i proveo tri godine u vojsci. U civilnom životu bio je student Sveučilišta u Miamyju. (Izvor: Associated Press)


HomeVrh stranice


Pozivamo vas da pitanja i komentare u vezi s ovim web stranicama pošaljete na
sljedeću adresu.