Loading

 Domača stran >> Revija SI >> Arhiv >> Nenavadno >> Obiskovalci iz vesolja opozoril ...

Obiskovalci iz vesolja opozorili na nevarnost družbene razdeljenosti
"Operacija preživetje Zemlje", pripravil Gerard Aartsen

"Vklopite poročila in videli boste rekordne proteste, zgodovinske vstaje in nemire na nekoč mirnih cestah – ni dvoma, da je prihodkovna neenakost osrednjega pomena."
      To ni navedek iz članka v reviji Share International, ne prihaja od stalnih virov ali dopisnikov revije, pač pa je uvod v 2. poglavje poročila Pogled na globalno agendo 2014 Svetovnega ekonomskega foruma. Svetovni voditelji se vse bolj zavedajo nevarnosti prepada med revnimi in bogatimi, pa tudi tega, da tega problema ne morejo pustiti nerešenega, kar je v svojem govoru "O stanju države" januarja 2014 povedal tudi predsednik Obama: "Danes, po štirih letih ekonomske rasti, so korporacijski profiti in cene na borzah dosegli enega svojih vrhov, ljudem, ki so na vrhu, se še nikoli ni godilo bolje. Vendar ljudje s povprečnimi plačami komajda shajajo. Neenakost se je poglobila … Neusmiljeno dejstvo je, da sredi okrevanja preveč Američanov dela več kot kadarkoli, samo da bi shajali, kaj šele napredovali." Nato je predstavil politike, ki bi naj reševale nevarnosti te naraščajoče neenakosti pri prihodkih in priložnostih. Ljudje s srcem in občutkom za zdravo mero pogosto izražajo svojo nejevero o disfunkcionalnosti človeštva v odnosu do samega sebe in planeta, pri čemer pogosto zavzamejo perspektivo zunanjega opazovalca: "Če bi Marsovec obiskal naš planet …", nato pa nadaljujejo o tem, kako smo sebi ali drugim vrstam zakomplicirali življenje, zaradi zasledovanja zgolj profitnih motivov.
      Morda v tem kontekstu ni presenetljivo vedeti, koliko časa so svetovni voditelji potrebovali za prepoznavo nevarnosti, ki jih povzročajo te družbene neenakosti. Medtem, ko bodo bralci teh strani seznanjeni, da nas pogosto obiskujejo prebivalci drugih planetov, mnogi ne bodo vedeli, da so zaskrbljeni zaradi načina organizacije naše družbe okoli potrebe po služenju denarja za preživetje in sledenja "sanjam" o brezmejnem bogastvu, pa čeprav zaradi tega planet umira. Leta 1954 je ob svojem obisku matične ladje George Adamski, eden prvih, ki je razkril svoja srečevanja z obiskovalci iz vesolja, od svojega gostitelja slišal: "Če naj človek živi brez katastrof, mora druge ljudi videti kot samega sebe, človek je refleksija drugega človeka." Po mnogih letih tesnih stikov z ljudmi z drugih planetov je leta 1964 Adamski dodal: "Da bi imeli zdravo in cvetočo skupnost, moramo odstraniti to, kar nam povzroča največ težav. Vsi vemo, da je to revščina sredi izobilja. Ta je vzrok bolezni, kriminala in mnogih poznanih težav."

Srečanja z vesoljskimi brati

S civilnim vojaškim svetovalcem, Danielom Fryem, je 4. julija 1949 vzpostavil stik pilot NLP, ki je vpričo njega pristal v puščavi, po tem, ko je Fry zamudil avtobus domov. Med tem stikom, ki je vključeval tudi polet z NLP iz Kalifornije do New Yorka in nazaj, je Fry slišal: "Z osvobojenostjo od imeti pride tudi osvobojenost od strahu in s tem bo vaša civilizacija varno prestopila kritično točko svojega razvoja." Podobno je bil julija 1952 kontaktiran tudi Truman Bethurum, cestni delavec iz Kalifornije. Njegovo srečanje ni vključevalo vožnje v vesoljskem plovilu, pač pa je bil sedem ali osemkrat povabljen na krov na pogovor s kapitanom. O enem od teh srečanj je dejal: "Dobil sem vtis, da je sodelovanje med temi ljudmi sestavni del njihovih življenj, zdelo se je, da revščine ne poznajo. Tudi to, da je pri njih bogastvo mnogo bolj enakomerno razporejeno kot pri nas na Zemlji." Rezultat tega je, mu je povedal kapitan, da na njihovem planetu (poimenoval ga je Clarion) ni kriminalcev. "Niti špekulantov ne poznamo … če bi jih na Clarionu imeli, bi se planet v kratkem spremenil; imeli bi slume, kot jih imate pri vas."
       Buck Nelson, kmet in lastnik žage iz Denverja, ki je bil prvič kontaktiran julija 1954, je po obisku enega od planetov v našem osončju zapisal: "Nekatere naše metode služenja za preživetje bi bile za njih absolutno nesprejemljive. Ena teh metod je služenje denarja na podlagi denarja na mnoge načine."
       Brazilec Dino Kraspedon (psevdonim za Aladino Felix), ki je imel izkušnjo v podobnem času kot George Adamski svoje znamenito srečanje v kalifornijski puščavi novembra 1952, je prejel naslednje sporočilo: "… vojne se dogajajo v nasprotju z željami večine ljudi, saj se revni ljudje ne odločajo zlahka za bojevanje. Pokoli so postali označevalec bogatih in vplivnih … Izobilje jih je zaslepilo, pohlep zasenčil njihovo vizijo. Boj za obstanek je rezultat egoizma."
       Vojaški in ekonomski interesi so diskreditirali izkušnje in informacije, ki so jih ti ljudje na podlagi prejete prošnje sredi hladne vojne delili s svetom. Pa vendar je leta 1960 eden od kontaktirancev dobil vpogled v družbeno organizacijo domicilnega planeta, s katerega so prihajali ljudje, ki so vzpostavili stik z njim.


Avtor Stefan Denaerde (Ad Beers), levo, s pilotom USAF Wendelle C. Stevensom, ki je postal raziskovalec NLP.

Zgodba Ada Beersa

Nizozemski poslovnež Ad Beers je s svojo družino nekega poletnega večera jadral na Oosterscheldtu, obsežnem ustju jugozahodno od Nizozemske. Zdelo se je, da je njihov ladijski kompas pokvarjen. Ko je jadral proti pristanišču, je nenadoma gledal v slepečo belomodro iskalno luč. Kljub motorju pri polnih obratih v vzvratni prestavi ni mogel preprečiti trka v nekaj trdnega. Natančnejši pogled je pokazal, da je najbrž trčil v trup narobe obrnjene ladje, v bližini je videl plavajoče truplo. Ko je z rešilno vrvjo skočil v vodo, je pristal na trdni površini, ki je bila le meter globoko. Ko je pritrdil vrv na plavajoče truplo, je zagledal človeka, ki je bil oblečen podobno kot utopljenec, v vesoljski kombinezon, in ki se je približal, da bi mu pomagal. Pogled na živali podoben obraz, z velikim pravokotnimi očesnimi zenicami, ki so bile hkrati hipnotične in samozavestne, ga je zadel kot strela. Šele tedaj je razumel, da so to bili obiskovalci z drugega planeta, ki so mu iz hvaležnosti, ker se je odločil pomagati, ponudili podrobne informacije o svetu, s katerega so prišli. V naslednjih dveh dnevih so mu pokazali fotografije, ki jih je spremljala podrobna razlaga temeljne filozofije, na podlagi katere je organizirana družba na Iargi, kot so imenovali svoj planet.
      Ker je bil generalni direktor nizozemskega uvoznika za švedskega proizvajalca tovornjakov, je Beers svojo zgodbo predstavil kot znanstveno fantastiko pod psevdonimom Stefan Danearde (Štefan z Zemlje), izšla je leta 1969 v izjemno uspešni knjigi Zunajzemeljska civilizacija. Leta 1977 je izšel prvi angleški prevod pod naslovom Operacija preživetje Zemlje, pet let kasneje pa še razširjena verzija pod naslovom Stik s planeta Iarga. Benjamin Creme je večkrat povedal, da so vsi stiki z vesoljci povezani izključno s prebivalci našega sončnega sistema. Na podlagi opisov informacij, ki jih je prejel Beers, predvidevamo, da je posadka plovila, v katerega je med jadranjem trčil Beers, prišla z Marsa, ki ga Creme opisuje kot "proizvodni planet" našega sistema.


Beersova jadrnica tipa tjalk (tipična nizozemska jadrnica z ravnim dnom in karakterističnim jadrom), s katero je trčil v potopljen NLP.

Planetarne vlade in družbeni sistemi

Ker je bil tudi sam poslovni izvršni direktor, je družbena ureditev na Beersa naredila izjemen vtis, ocenjeval je, da je strahovito učinkovita: "To mora biti univerzalno voden planet, vendar tako striktno voden, da je vse urejeno in standardizirano. Kako strašna misel!" Med tem ko je obžaloval pomanjkanje individualnosti prebivalcev tega planeta, je ugotavljal, da je to cilj človeštva, ko se bomo vse bolj odzivali na energije Vodnarja: "Njihova šibka točka je razvoj individualnosti. Skoraj vse počnejo v skupinah (plemenih), mislijo kolektivno, zakone svoje dežele pa spoštujejo do črke natančno. Živijo za prijateljstvo in ljubezen v skupini. O dosežkih svojih gostiteljev je pisatelj dejal: "Njihova definicija besede civilizacija ali kultura nima nič skupnega z znanstvenim ali tehnološkim razvojem, pač pa z načinom, na katerega skupnost poskrbi za hendikepirane ali šibkejše. Beseda "superkultura" definira situacijo, ko se zaradi individualnega napora vzpostavi družbena struktura, ki onemogoči diskriminacijo kateregakoli posameznika. V odmev na Maitrejeve besede, da je edina pot iz naših problemov vzpostavitev sistema, ki bo temeljil na 30 odstotkih tržne ekonomije in 70 odstotkih socializma, so obiskovalci iz vesolja razložili: "Naš kozmični univerzalni ekonomski sistem lahko primerjamo tako s komunizmom kot kapitalistično zahodnjaško ekonomijo. Lahko bi tudi rekli, da ga ni mogoče primerjati … Le prek tega sistema lahko rasa doseže kulturno raven družbene stabilnosti."
      Med tem, ko so prebivalci Zemlje trenutno ujetniki sistema, ki jih reducira na nivo služabnikov "ekonomije", striktno reguliran ekonomski sistem "Iarge" služi potrebam ljudi, avtorju pa omogoča razumeti, kako sistem, ki je utemeljen na pravičnosti, omogoči razcvet svobode: "Univerzalni ekonomski sistem se v praksi kaže kot učinkovit produkcijski sistem dobrin in storitev, poudarek pa daje stanovanjskim, prehranskim ter transportnim sektorjem … Cilj tega sistema je osvoboditi posameznika, koliko je le mogoče, nekreativnega in servilnega dela." Resnično, "univerzalni ekonomski sistem, ki ga poznajo mnoge inteligentne rase, se ne ukvarja z denarjem, lastnino ali plačilom. Cilj tega sistema je osvoboditi ljudi materialnih vplivov in motivacij." V odgovor na vprašanje o izmenjavi ter sistemih vladanja na drugih planetih je George Adamski oktobra 1957 zapisal: "Njihov način izmenjave je sistem izmenjave dobrin in storitev, pri katerem ne uporabljajo denarja. Vsa proizvodnja je v dobrobit vseh, vsakdo prejme skladno s svojimi potrebami. Ker ni vključen denar, ni revnih in bogatih. Vse si delijo in vsi delajo za skupno dobro … O potrebah ljudi odločajo (voljeni predstavniki vseh okrožij in profilov), probleme pa rešujejo v dobro vseh." To spominja na napredni sistem trgovanja, ki ga napovedujeta Benjamin Creme in njegov mojster kot način razdelitve virov po ekonomskem zlomu, ki bo zadel človeštvo. Take opise je moč najti tudi pri drugih ljudeh s podobnimi stiki. Beersu so še povedali: "… nimamo denarja, vendar lahko vsakdo gre na počitnice … če želi." In še: "Na Iargi ničesar ne plačujemo, le registriramo. Kar uporabimo, je vodeno v osrednjem računalniškem centru … in to ne sme presegati dodeljenih pravic."
      Ko je Beers obiskovalce iz vesolja vprašal o določenih tehnoloških znanjih, je prejel odgovor: "Zadnja stvar, ki jo potrebujete, so tehnološke informacije, ki bodo še poglobile razkorak med vašim intelektualnim in skorajda neobstoječim družbenim razvojem. Igrate se s svojimi avtomobilčki, ki vozijo po Marsu, med tem pa polovica svetovnega prebivalstva živi v revščini in lakoti. Edine informacije, ki jih potrebujete, se nanašajo na področje družbenih standardov."

Filozofski nauki

Kljub temu, da se Beersova zgodba osredotoča na posvetne vidike življenja na Iargi, so njegovi pogovori vključevali tudi bolj filozofske poudarke, ki bodo bralcem, ki poznajo Maitrejeve nauke o poštenosti uma in nenavezanosti, zveneli znano: "Sreča je biti pomirjen s samim sabo in okoljem. To je v pomembni meri povezano z uspehom pri doseganju svojih ciljev, z drugimi besedami, z neusmiljenim vrednotenjem samega sebe. To individualno naprezanje doseči samozastavljeni cilj, je ustvarjalnost v človeku." "Telo z vsemi svojimi sebičnimi zahtevami je le lupina. Mi se ukvarjamo le s kreativnim intelektom, dušo, ki je sposobna le nesebične misli. Kako izobrazimo otroke za svobodo in srečo? Svoboda je odsotnost učinka želje na posameznikovo obnašanje. Svobode ni moč doseči z orožjem v roki. Doseči jo je možno le s skrbnim starševskim usmerjanjem mentalnega oblikovanj otrok, s pravilnim razumevanjem dobrega in zla."
      Zanimivo je pripomniti, da v kozmosu nista univerzalna le Življenje in človeško kraljestvo, pač pa tudi zakoni, ki vladajo njunemu izrazu v pravilnih medsebojnih odnosih in so temelj zdravega družbenega sistem, ki zagotavlja preživetje rase ter varen napredek njene civilizacije.

Opombe:
Glej Benjamin Creme, Ponovni prihod Kristusa in mojstrov modrosti (The Reappearance of the Christ and the Masters of Wisdom): "Zelo kratek čas sem delal z Georgom Adamskim v času njegovega obiska v tej državi in iz lastnih izkušenj lahko jamčim za avtentičnost njegovih stikov."
      Potrditve mojstra Benjamina Crema:
      Daniela Frya so kontaktirali vesoljski bratje, vendar se ni prevažal z njihovim vesoljskim plovilom. Trumana Bethuruma so kontaktirali vesoljski bratje s Saturna. Bucka Nelsona so kontaktirali vesoljski bratje. Dina Kraspedona so kontaktirali vesoljski bratje, njegovo pričevanje je bolj ali manj avtentično.
      Glede izkušenj Ada Beersa je Benjamin Creme odgovoril na naslednja vprašanja:
      (1): Nizozemec Ad Berrs je leta 1969 pod psevdonimom Stefan Denaerde objavil knjigo z naslovom Buitenaardse beschaving (v angleškem prevodu naslovljena kot Operacija preživetje Zemlje). V njej opisuje svoj stik z obiskovalcem iz vesolja iz leta 1960. Trdi, da se je stik nadaljeval leta, čeprav telepatsko. Berrs je bil uspešen poslovnež, ki je doživel veliko posmeha in umrl leta 1998 pri starosti 75 let, očitno kot osamljen človek, saj je vedno stal za svojo zgodbo. Ali lahko vi ali vaš mojster potrdita njegove izkušnje kot avtentične?
      Odgovor: Izkušnje Ada Berrsa so avtentične.
      (2): Avtor Stefan Denaerde je prosil umetnika, da je po njegovem opisu narisal obiskovalce iz vesolja, s katerimi je imel stik. Narisani obrazi so nekoliko podobni opičjim, z živalskim nosom, ki sega vse do gornje ustnice, brada pa je neizrazita. V kakšni obliki so se mu pokazali obiskovalci iz vesolja? Ali so začasno znižali vibracijsko raven atomov svojega telesa ali so uporabili navidezna telesa? Je šlo morda za popačeno dojemanje avtorja, ki so ga povzročila vesoljska oblačila?
      Odgovor: Obiskovalci iz vesolja so spremenili svoj izgled, da bi bili za opazovalca manj strašljivi.
      (3): Ali so bili obiskovalci, ki so vzpostavili stik z Beersom in mu pokazali življenje na svojem planetu Mars, morda iz "srednjega" sektorja B populacije na planetu?
      Odgovor: Bili so z Marsa in "srednje" B sekcije.

Viri:
George Adamski (1964), Cosmic Bulletin (Kozmični vestnik)
George Adamski (1957-58), Cosmic Science for the Promotion of Cosmic Principles and Truths (Kozmična znanost za napredek kozmičnih načel in resnic)
George Adamski (1955), Inside the Space Ships (Znotraj vesoljskih ladij)
Truman Bethurum (1954), Aboard a Flying Saucer (Na krovu vesoljskega plovila)
Benjamin Creme (2010), The Gathering of the Forces of Light (Zbiranje sil svetlobe)
Stefan Denaerde (1977), Operation Survival Earth (Operacija preživetje Zemlje)
Daniel Fry (1954), The White Sands Incident (Incident White Sands)
Dino Kraspedon (1957), My Contact With Flying Saucers (Moj stik z letečimi krožniki)

Gerard Aartsen, M. Ed., je učitelj, avtor in sodelavec revije Share International iz Amsterdama, Nizozemska.